Torsdag. :)

Vaknade vid halv sju av att jag mådde illa. Usch för de verkligen! Men.. kan säja såhär; så äre att va tjej! :/
Men sen blev de bättre och jag somnade till C/o Segemyhr igång på Tv'n. Haha, räddare i nöden, C/o Segemyhr är me överallt! ;)  Och jag somnade till typ nio och sen klev jag upp o duscha och fixa mej och sen kom pappa så vi gick och köpte färg.
Ska troligen hjälpa han att måla om badrummet när jag åker dit i helgen. Ska bli kul! Pistagegrönt blir de. :)
Har även vart hos farmor o städat lite. Så nu luktar de grönsåpa i hela lgh'en, haha! :d
Imorrn åker ju mamma till mormor så då far jag till pappa över helgen. Ska bli skooj! :) Ska hjälpa han lite me älgpasset oxå som vi ska ha nu i höst då man far på älgjakt'n. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0