2011.

Det här året har varit en stor berg-och-dalbana. Från stunder där man gråtit av sorg, ilska och vrede till stunder där man gråtit av lycka, skratt och glädje. Det här året har varit ett år för mej att utvecklas. Jag har utvecklats som person och i mitt psyke så otroligt mycket. Saker och ting har fått sin rätsida och jag har börjat se annorlunda på saker och ting. Jag har haft chansen att gå igenom så många olika situationer och därefter samlat på mej erfarenhet. Viktig erfarenhet.
Problem hos vänner, familj, pojkvänner och i mej själv har bara transformerat mej från att känna mej svagast i världen till en större och starkare människa. Att bryta ihop är viktigt för att kunna sköta processen att bygga upp och kliva upp.

Kärlek till mina närmsta, min familj, mina vänner, alla som stöttat mej under året - ni är otroliga. Jag hade aldrig orkat utan er, har sån tacksamhet till er att jag knappt vet vars jag ska ta vägen.

Love to the world.
Nu sätter vi punkt för det här året, vänder blad och möter ett nytt år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0