List.

Du heter: Rebeckah Söderqvist
Smeknamn: Sö, becka, piga
Beroende av:  datorn, mobil och allt annat nödvändigt haha :)
Vad tror folk om dig? vet att dom flesta som inte känner mej så väl tänker ambulans när dom tänker på mej, men dom som känner mej mer väl än så vet nog att jag är mer än så!
Vad får du oftast komplimanger för? hm.. har mest fått komplimanger för ögonen :P
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Men jag klarar mej :)
Var bor du? hemma?
Trivs du där? jodå. :)
Har du haft sex idag: noope.
Hur svarar du i mobilen:  Ah, rebeckah?
 Vem ringde du senast?: Mammis!
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: va?
Antal timmar sömn inatt: oj minns inte ens när ja somna haha :o
Sov du ensam: tyvärr, yes.
Brukar du komma i tid: faktiskt nästan alltid!
Hur känner du dig nu: Trött och hungrig.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt, jeansfärgat hehe :P
Vad saknar du: hm.. vet inte :o
Hade du en bra kväll igår: helt okej!
Favorit dryck på morgonen: juice eller saft
När brukar du oftast gå och lägga dig: ungefär kring 21:30 men somnar nog inte förrän 22:30
Är du blyg?: beror på vilka personer man är me :P
Sysslar du med någon idrott: har hållit på me längdskidor, vilket jag saknar otroligt mycke.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: både ja och nej.
Har du spytt offentligt: jupp
Är du nöjd med ditt liv: njaa, helt nöjd är man väl kanske inte.
Är du bortskämd: Näe kan jag inte påstå .)
Vad gör du i morgon: Skola!
Har du bra vänner och äkta vänskap?: har alltid folk jag finns till för och som finns till för mej och de är vänskap! :)
Vad är det finaste du fått?: oj, vet inte riktigt.. jo rätt gulligt va de när jag fick ett litet rött plasthjärta en gång :)
En speciell dag du minns: hm.. kommer inte på nån direkt.. :/ jo, en begravningsdag i somras som jag spelade på.
Du samlar på: pengar, ohyes! ;)
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen, jag funderar mest igenom det själv.
När grät du senast: hm.. minns inte :o
Vad skulle du göra om du vann en miljon: spara pengar, ge bort lite och sen reeesa. :) 
Vill du gifta dig: klart jag vill nån gång!
Vill du ha barn: Japps, 3-4 st!
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten!
Bor dina föräldrar tillsammans: noope, inte de.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: japps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0