Living in the world agree, there will be an answer, let it be.

Hallooo!
Sitter här och laddar ner OpenOffice för här ska skrivas novell ikväll! Jag har fått i uppgift att skriva en extra inlämningsuppgift (pluspoäng, ohyes!) till svenskan och de ska bestå av en novell som handlar om nåt jag absolut inte är kompetent inom. Min förra novell handlade såklart om ambulansen, väldigt bra novell tyckte dom men för att utvecklas ska de bli en novell om nåt jag absolut inte har nån aning om. :)
Min lärare och en kompis satt och skrev ner ämnen som dom tyckte att jag inte var fullt så hemma på så nu står det mellan:
-Djur - veterinär
-Dramatik
-En jaktdag

kanske lägger upp novellen här sen så ni får läsa! ;)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Gillar du noveller? :)

2011-12-13 @ 17:58:55
URL: http://denendaolivias.blogg.se/
Postat av: Dellzie ♥

Hejj, allt bra? :)

2011-12-14 @ 16:30:17
URL: http://nattstad.se/dellzie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0