Och hela världen är min.

Ett sätt för mej att slappna av och vila hjärnan ett tag från alla måsten, arbeten i skolan, problem osv är att ta mej till en annan värld ett tag. Det kan va från att läsa en otroligt bra bok, skaffa ett nytt intresse, läsa medicin, titta på ett riktigt intressant program eller nåt sånt. Nåt som fångar min koncentration liksom.
Jag har väldigt svårt för avslappningsövningar på CD, mp3 eller liknande för jag kommer alldeles för lätt på andra tankar när man sitter där och ska andas och göra olika övningar.
Och det gäller att hitta sin egen grej, vad funkar bäst för mej att slappna av? Vad mår jag bäst av? Vad mår jag sämst av? Hur kan jag göra för att slappna av på allra bästa sätt? När behöver jag den övningen?
Och jag har nu hittat mitt sätt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0