This year captured in photos.

Januari

-Färgade håret chokladbrunt och gjorde en totalmisslyckad permanent. Haha, usch, påminn mej inte!

Februari

-Såhär såg februari's header ut på bloggen. :)

Mars




-Min bok blev reportage i tidningen
-Jag klippte av mej det sönderbrända, permanentade håret
-Jag gjorde en TAS-undersökning och fick diagnosen sinustakykardi och AVNRT.

April


-April's header på bloggen :)
-En hel dal galna dagar me Lisa! ;)

Maj

-Jag fyllde 14 :)

Juni


-Många galna dagar med Su ;)
-Serverade på ett bröllop på midsommar :)

Juli

-Jag färgade håret rött :)

Augusti

-Jag och morsan på semester i Gävle :)
-Jag började 8an

September

-Intresset för skytte och jakt väcktes

Oktober
har ingen aning om vad som hände här. :o

November

-Jag klippte lugg. :)

December


-firade halva julafton hos pappa och halva hos morsan :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hurru!!Vrf har du inte sagt att du var med i tidningen!!:O jaja nu vet jag ju det :D Kram<3

2012-01-03 @ 10:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0