Hostaaa! -.-

puuh! vid tre åkte journalisten och fotografen! :) Åh, va jag var nervös men de gick superbra! Kunde svara på alla frågor han frågade och de blev väl hyfsade kort tror jag, så ja, de gick bra. :) Och svar till Anonym: Ja, jag länkar till artikeln om de hamnar på nätet! :)

Och jag håller just nu på hosta ihjäl mej och min röst är nästan helt borta! fyfan! Har vart så här sen i måndags! Hostat, hostat, hostat, viskat och försökt prata normalt ändå men ah, de här suger! Så jag hoppas att jag blir frisk ganska snart! Och på tisdag ska jag iväg till stan och göra magnetröntgen av huvet (för att jag haft kramper) och då får jag ju inte hosta, jag måste ligga blickstilla! :s hur ska de gå om jag har hosta?? Aja, pappa har ju köpt Bisolvon och de brukar funka rätt bra och smakar ju gryymt gott! :D

Nä, nu ska jag ägna mej åt nåt annat istället för att sitta här och snacka strunt! ;)
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0