Kvällsblogg

Japp, de får bli en liten kvällsUpdate då!
Idag har jag legat i sängen, sett filmer i massor, druckit, försökt äta (men tro mej, mat är inte gott när de inte har någon smak!). Men sen tog jag en snabbdusch, behövde fräscha upp håret och så. Hostan har (tackochlov!) gett med sej och nu äre bara lite snytning som gäller! Sen är jag nog fit for fight igen! :) Men jag hatar verkligen att åka på dom här förkylningarna lite titt som tätt. Känns som att man får så många frånvarodagar, men vad finns att göra? :/ Dock så går jag ju skolan och jobbar in i de längsta, nu satte febern stopp i torsdags! Men de finns ju absolut dom som har de värre!

Som vissa kanske märker så har jag en ny design och har även gjort en MouseOver på headern! :p


Nä, nu ska jag se klart Let's Dance med mamma! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym ;O ;P ;D ;)

Brukar inte du gå skolan om du är förskyld? Jag brukar gå i skolan då. Enda gången jag inte går i skolan är om jag har feber, magsjuka osv.

Men du har en grymt bra blogg iallafall! :)

2011-02-05 @ 11:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0