Lista om mig! :D

Eftersom jag bloggat i drygt ett år och jag inte kan komma på hur jag ska beskriva mej själv och ge er lite roliga fakta om mej så tänkte jag att jag gör en sån där Dag1-Dag2 osv..-lista fast i en enda lista! :)

Presentation om mig själv : Jag heter Agneta Rebeckah Miccaela Söderqvist, är 13 år fyller 14 i maj. Jag är enda barnet i familjen, bor i en utby med inga kompisar i närheten (förutom en mil bort) men klarar mej fine ändå. :) Älskar att hålla på med musik, pyssla om min blogg, SMS:a, teckna porträtt, fotografera och lite annat smått och gott. :) Bor med mina föräldrar och 2 katter, Maja (9 år) och Smulan (11 år).
Förra årets bästa sommarminne : Alla dagar med Su! :) Så de blir många minnen. ;)
Mina bästavänner : är Clara, Rebecca Su, Steffi, Elin och Vickan Nolin! :)
Mina föräldrar : heter Agneta och Mikael, och är världens bästa föräldrar. Finns där i ur och skur, trots vissa motgångar när de gäller sjukdomar. Stöder mej på bästa sätt så jag ska ta dom rätta besluten i livet! Okeej, ibland kan dom bli lite för gnatiga (tycker jag!) så då kanske jag blir liiite irriterad men de är nog vanligt för en 13-åring! ;)
Mina syskon : har jag inga. :)
Det här åt jag idag : till frukost åt jag en macka och lite yoghurt. Till lunch åt jag typ ingenting och till middag åt jag pizza (farmor bjöd!). Sen hade mamma gjort en efterrätt som vi åt, nåt med choklad som var gott! :)
De här kläderna hade jag på mig idag : Jag hade jeans, t-shirt och en kofta. :) Men sen bytte jag om till mjukisbrallor. ;)
När jag flyttade : har aldrig flyttat! :p
Mina gamla tvångstankar : var att jag var tvungen att gå på en viss punkt annars fick jag typ ångest och ah sånt där konstigt. ;p
Mitt humör : kan variera beroende på vilka människor jag är med. Beroende på hur dom mår. Om nån mår dåligt känner jag de inombords, nåt gnager i mej och jag mår därför själv dåligt. (wierd? :s)
Frisyren jag trivs bäst i : uppsatt lugg och utsläppt hår! Fast när de är gympa så sätter jag upp de i en hästsvans. :)
Min favorit resa : var Thailand! Även fast jag inte alls minns särskilt mycke eftersom jag var bara 6 år. :p Men min drömresa är Egypten! :)
Min skola : har varit helkonstig men har blivit mycke bättre tycker jag. :) dock så finns "dom där" men dom tar vi inte upp! :)
Min ort : där jag bor är extreeemt liten! Sen äre mycke äldre folk som bor här men jag trivs ändå. :)
Mitt favorit klädesplagg : är jeans och mjukisbrallor! :)
Min favorit film : är riktigt många! :D ex. the perfect man, beck, Sunes Jul, håkan bråkan julkalendern m.fl!
Mina intressen : är fotografering, ambulanssjukvård, teckna, musik, spela gitarr/piano/bas, sjunga.
Mina passioner : är ambulanssjukvården! :)
Min favorit bild : är riktigt många de med!
Det här får mig att gråta : sorgliga och känslosamma filmer! är riktigt svag för dom ;s
Min önskelista : höh?
Ben jag har brutit : inget! bara fått sprickor som tur är! :)
Mina rädslor : är att spy (har emetofobi/kräkfobi) och höga höjder.
Mina klasskamrater : är väldigt roliga och kan vara knepiga ibland, men de är vi väl lite till mans. ;)
Min favoritplats : hemma och skolan.
Vad brukar jag få komplimanger över : hmm.. svårt att säja, får typ aldrig komplimanger ;s men kanske över ögonen, de har jag fått nån gång :)
Bloggar jag läser : läser typ 30 st men bl.a Lisas, Mimmis, Elsas, Keela.
Det här älskar jag hos mina vänner : att de alltid finns där! deras ödmjukhet och ärlighet. :)
Mina favoritskor : är mina sneakers! :D
Jag hatar : att behöva ljuga, oärliga människor, krig, orättvisa, trakassering, för gammalt godis!
Jag älskar : skidåkning, nya frisyrer, shopping, bra veckotidningar, sena SMS:kvällar me gulliga SMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0