Tiisdag!

Okej, ska skynda mej att klottra ner ett inlägg innan strömmen i datan går ur! Idag har vi haft IUP, tränat på de där j*vla manuset till SO:pjäsen - Antikens Grekland / Oidipus. -.- Skojjigt värre?! eller inte.. Men efter lunch hade vi bild och jag var först att lära mej dreja. Haha, min grej som jag drejade blev asful men men, de va ju första gången så man kan inte kräva fööör mycket! ;) Sen hade vi engelska och sen slutade vi. Och då gick jag ner till kören som jag saknat så himla mycke, Voices! En superhärlig grupp men man är lite ovan med låtarna och de eftersom de är lite drygt ett halvår sen sist. :) Men de var så skönt att komma tillbax! :D
Och nu sitter jag med en hel hög böcker som jag ska läsa + skitmanuset så de är nog bara att sätta igång är jag rädd! ;) Men sen ska jag ju sova oxå. :) Så Nattinatti läsarna!

Kommentarer
Postat av: olivia

Sv; Nej, jag menar replik, mitt "damputtryck" ;)

2011-02-15 @ 21:14:24
URL: http://oliviawallin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0