Tisdag och magnetröntgen!

På söndagen så hade jag feber.. :( Jag gick ut och fotograferade lite men när jag kom in var jag helt slut! Och sen småstäda jag rummet men hade verkligen ingen ork. Sen på måndagen så skulle jag försöka gå skolan iaf men vid 12-tiden så hade jag legat och vilat i 1 timme ungefär på skolan och då kom pappa och hämtade mej. Sen när jag kom hem så somnade jag och sov i 2 timmar! :o Och hade ju feber även då.. :/

Men idag så känner jag mej bättre och har varit till stan/sjukhuset och gjort magnetröntgen av huvudet! (pga kramperna för några veckor sen, och de är en rutin att göra magnetröntgen) De var rätt så läskigt, de smäller och lever om sej där inne och man blir som inkapslad. :s Dom fick avbryta två gånger för jag fick några konstiga ryckningar i ögon och ansikte men de var troligen av strålningarna, att nerverna blev retade sa dom. Men jag gjorde alla bilder till slut och dom blev jättebra tyckte dom. :) Jag fick ju även kontrast i mej. :) Men allt gick bra och jag känner mej bättre idag så vi gick en liten sväng på stan så jag köpte med mej en blus och lite underkläder! :)

Nä, nu ska jag se tv och plocka undan mina fynd. ;)


Kommentarer
Postat av: maliiin

jag älskar din ögonfärg :o

2011-02-08 @ 20:03:33
URL: http://annamaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0