Torsdag!

Och så vare torsdag. :) Igårkväll fick jag i mej grädde så jag hade jätteont i magen och mådde rätt illa hela kvällen men jag tog en tablett och lyckades somna i nån slags fosterställning. Och imorse vaknade jag med samma "onta" i magen igen. :/ Men jag trotsade värken och ville iaf fara på skolan, fastän jag inte ätit nån frukost (fick inte i mej nån), så jag for. Men de gick inte så bra för jag fick ligga i vilorummet från 8-11 till och från, var uppe och gick ibland, gjorde lite matte för att försöka koppla bort de men de gick inte. :( (fick även kramp i magen :/ ) Så dels äre väl för att jag fick i mej grädde igår, och dels beror de nog på stress. :/ Har vart rätt stressad dom senaste tre veckorna så sånt kanske slår tillbaks då, haft rätt mycket prov/glosförhör, läsning osv. Men jag ska försöka lära mej att hantera stress lite bättre! :D
Iaf så åkte jag hem kring halv ett när pappa slutat jobba så han kunde hämta mej hos farmor. Sen kröp jag ner under täcket och såg nån film, och när de blivit lite bättre i magen gjorde jag lite matte som jag tagit hem. Har äntligen kommit över geometri-kapitlet ! *puh* usch, geometri är de värsta jag vet, är sååå dålig på de! :s Men nu är vi på bråk och de är jag mer haj på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0