Inga bilder jag vet..! ;(

Jag vet att jag inte har lagt upp nå bilder och de är tråkigt med en blogg utan bilder..! :( Men här kommer orsakerna till varför de inte har blivit nå bilder; jag hade krångel med min magkatarr ikväll :( och igår var jag så sjukt trött att jag gick och la mej typ 21 eller nåt! Så ah.. därför inga bilder! Men förhoppningsvis lite senare..!


Jaha, kanske man ska ta dagen i sammanfattning då! :) Eller dom två senaste dagarna. Igår var de skola som vanligt. Måndagar går rätt bra för då är man inte sååå trött men tisdag/onsdag är värre! ;o På nå konstigt vis.. *-) Igår hade vi ju gympa oxå.
Vi gjorde först nån livräddningsgrej, som var rätt kul men blev totalt oseriös! xD De var jag Erik, Conne och Stoffe i ett lag och Conne skulle låssas ha gjort illa sej men de blev inte så bra för han låg och skratta så då glömde man bort att kolla puls, andning och sånt. :s xD Men jag och Stoffe lade förband och Erik ringde ambulans (på låssas) så de gick så småningom ihop. ;p Och till sist spela vi innebandy och då gjorde jag mål! :D Yaaay! Jag är klassens bästa målskytt i alla sporter! hrm.. -.- ;)

Och idag så har vi haft IUP, engelska, och ah nåt mer som jag inte kom ihåg. ;P Just ja, bild! Men de här börjar bli innehållslöst och jag börjar bli tröttare och tröttare så då bryter jag här.

Go'natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0