liiista över 2010 :)

2010
Hur har året 2010 varit för dig? – Det har varit upp och ner men i helhet rätt så bra! :)
Bättre än förra året? – Hmm.. jo de kanske var lite bättre
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – hm..kanske alla sommardagar med Su :D
Har du flyttat under år 2010? – neej.
Har du hittat en ny låt som du älskar? –japp!
I så fall vilken? – rätt många :P
Har du kysst en främling? nej
KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2010? – taskig.
Har du varit kär? - japp, och är de med :)
Har du sagt jag älskar dig till någon? – japp
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – jaa
Har du haft ett hemligt förhållande? -  haha, jaa ganska hemligt vare väl ;P

SORG & HÄMD
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – nej.
Har någon i din släkt avlidit? – nej.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – nej.
Varit i slagsmål? – nej.

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? -njae
I så fall vad? –  -.-
Har du skämt ut dig? –haha ja de har jag säkert
Har du ljugit för en vän? – ja, de kanske jag har
Har du varit ute en hel natt? – hahaha,
Har du blivit tagen av polisen? – nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - aop.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - ja.

SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på? – Hotings Centralskola
Har någon varit elak mot dig i skolan? – typ.
Hatar du någon på din skola? - njae hatar är ett starkt ord.
Har du gjort något framsteg? – njae.
Haft alla rätt på ett prov? – ja.

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? – jo de har jag :)
Har du förlorat en vän? – nepp!
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – hmm.. njae
Har du gått bakom ryggen på en vän? – tyvärr, ja.
Har du ljugit för en bästavän? – nej!
Har du haft en relation med en vän? – Japp

Kommentarer
Postat av: gabriella

Sv: Jo jag skrev att om du ville&orkade göra ett inlägg om hur man gör en bild på "kommentering fältet" :)

2011-01-05 @ 12:40:28
URL: http://gabrielllah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0