Löördag

Och så var de helg! :) Så idag ska jag, mamma och pappa fara och handla och sen fara in och fika på ett café. :) De blir ju mysigt. Och då ska vi köpa såna där rullar som man har i håret när man permanentar sej för dom jag har hemma är för stora och dom ska man inte ha till permanent så.. Då köper vi nya, riktiga permanentspolar! :) Och då kommer jag att bli jättelockig om allt går som de ska! Och de kommer bli troligen på måndag eller tisdag! :D Men jag uppdaterar med en bild så fort de är klart!

Vad är nästa veckas planer då..? Hm.. får nog fundera på de så lägger jag upp de imorrn. :)

Ha en bra lördag, kram! :) <3

Kommentarer
Postat av: imogans

Hihi, när kommer din nya design??

2011-01-22 @ 15:19:41
URL: http://imagons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0