Nyfärgat hår! :D

tänkte egentligen blogga lite igår men blev så fruktansvärt dålig i magkatarren så jag fick hoppa över SMS och datan totalt. :/

Men jag färgade iaf håret igår. :D Jag blev verkligen supernöjd med färgen! Precis den färg jag ville ha, och hur stor är chansen att man får just den färgen?! Så jag känner mej riktigt lyckligt lottad nu! :)) Ska fota litegrann idag när jag har tid. MEN de kommer inte att komma en ny design på typ tre veckor för jag ska permanenta håret litegrann oxå och de kan jag inte göra så tätt inpå färgningen och jag vill ha en design där jag ser ut som jag ska göra..om ni fattar då.. :P Så håll till godo! Men jag kan fota lite självporträtt idag så får ni se färgen iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0