Sockerfall..?

Uscha! Idag vid 11-tiden så tror jag att jag gick in i ett sockerfall för de börja sakta kännas som att jag bara drömde allt. Allt jag gjorde var inte jag som gjorde och jag minns inte när jag gick till matsalen och nåt från lektionen före. :/ Så jag gissar att de var blodsockret som tvärrasade, eftersom jag inte ätit nå bra imorse (vart übertrött och verkligen inte alls pigg!) och jag har även problem med blodsockret. Så jag åkte hem och piggade på mej så nu är jag fit for fight igen! :D

Och imorrn äre freedag! :D Vilket betyder helg sen!!

Kommentarer
Postat av: josephine

sv: okej :) allt bra idag då? kram

2011-01-28 @ 13:53:24
URL: http://joseephiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0