Halloj! Jag är inte död, så de är klart. K...

Halloj! Jag är inte död, så de är klart. Knäppa jag kom inte ihåg de här me mobilbloggning, som jag sysslat me förut. Men sen satt jag och tittade på lilla Sus mobil och hon hade ju mobilbloggat hela tiden som hennes internet laggat så varför har inte jag kommit ihåg de oxå?! Jaja, men iaf så har jag internet här hos mamma än men de ska ordnas! :) Så, nu sitter jag hos Su och sen ska jag hem och äta gomat'n. ;) de har vart bra många supervarma dagar så jag har solat och badat och haft de mys! :) igår så inhandlades en ny bikini och bilder på den kommer sen! :) hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: karin

Hej! Fin blogg du har!

2011-07-08 @ 22:52:05
URL: http://racertanterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0