liista!

Jag saknar - dej.
Jag pratar - inte i onödan.
Jag skrattar - ibland vid fel tillfällen.
Jag tycker om - jordgubbar.
Jag avskyr när folk - skryter.
Mina närmaste vänner är - kanon!
Min första vän hette - Su. :)
Min favoritfilm är - t.ex Mia&Klara-serierna. :)
När jag borstar tänderna - borstar jag efter mitt eget lilla system.
När jag lagar mat - blir det enkla maträtter som oftast misslyckas utav att jag ska hålla på experimentera lite.
Jag är rädd för - kräkningar.
Jag önskar - att jag fick min önskan uppfylld.
Den värsta känslan är - när man får en stressattack.
Den bästa känslan är - när någon uppskattar det man gör!
Jag vill - väldigt mycket.
Jag är bäst på - att veta vad jag vill.
Jag är sämst på - att åka skridskor.
Jag kommer alltid att vara - den jag kommer vara..?
Det finaste som finns - är när att göra en annan människa glad.
I sommar - ska jag bli brun! :o
Sist jag grät var - nån gång jag inte minns.
Jag kan- ganska mycke.
Min mobiltelefon är - repig..
När jag vaknar på morgonen - kollar jag vad klockan är.
Innan jag somnar - sätter jag på en ljudbok.
Just nu tänker jag på - vad jag ska svara på dom här frågorna.
Bebisar är - små fina individer, dom med.
Mitt första barn - ska heta Åse eller Thilde om det blir en tjej, eller en Noah eller Leo om de blir en kille.
Jag har aldrig - rökt eller snusat.
Idag har jag - badat.
Jag vill verkligen - få min önskan uppfylld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0