Alla är så olika. :)

Tänk egentligen va häftigt de är att alla är så otroligt olika! Liksom när jag gör nåt jättelitet och vanligt kanske..hm.. jomen när jag äter en portion med mat och lite sallad och mjölk/vatten, så äter jag på ett organiserat sätt medans den som sitter mittemot mej äter på ett helt annat sätt. Och de sättet är den andre van vid och jag är van vid mitt sätt.
Och liksom jag pratar på ett sätt medans den jag pratar me pratar på ett helt annat sätt men ändå så förstår vi varann, och tankarna är ungefär domsamma. Men vi är så otroligt olika. Och jag har en särskild del värderingar medans en annan har helt andra värderingar än mej.
Otroligt att vi är så olika ändå. :) Häftigt juu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0