liista :)

Vad oroar du dig för just nu? Hmm.. inget speciellt tro jag.
Vad hatar du just nu? Min ofräschhet efter en hel dag utan ström och vatten..gah.. -.-
Favoritställe att vara på? Hm.. hos mormor och hemma :)
Var skulle du vilja resa? Gotland, New York, London, Paris! :)
Skulle du vilja vara en pirat? Näe..
Vilka låtar sjunger du på i duschen? Sjunger inte i duschen, lyssnar på musik istället. ;p
Gillar du din boendesituation? Jo, de gör jag väl.
Hur många tv-apparater finns i ditt hem? 2. 
Vem är din mest högljudda vän? Hm.. de vet jag inte. :) 
Vilken låt vill du ska bli spelad på din begravning? Men gud, aldrig tänkt så.. :o
Vad är det första du tänker på när du vaknar? Va är klockan? Va äre för dag? Va ska jag göra nu?
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? Men näe.
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? Ja, dom som har hand om elen!!
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? Hm.. joo. :)
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? Tror inte katten skulle de ändå. xD
Har du någonsin pussat någon som varit hög? Nope. 
Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig? Njae, inte va jag kan komma på.
Vem är den största idioten du känner? De finns väl många, men dom har ändå en anledning varför dom är de så. 
Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? Ingen aning.
Hatar du någon just nu? Näe, hatar gör jag väl inte.
Vem tog senast på din rumpa? Haha, vet int.
Har du syskon som är äldre än 21? Näe, har inge syskon. :)
Hur fick du ditt senaste blåmärke? Har inget nuvarande blåmärke tro jag. ;o
Saknar du någon just nu? Hm.. ja, faktiskt! 
Är du längre än de flesta i din ålder? Njae, de finns längre ena.
Kommer du ihåg exakt de orden du använde för att avsluta ditt senaste förhållande? Jag avslutade inte det senaste. 
Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? Ingen aning.
Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? Ja, har väl tänkt tanken men hellre pierca läppen då. :)
Känner du någon som är oskuld? Jopp.
När gapskrattade du senast? I förrgår.
Brukar du tänka innan du talar? Oftast, ja.
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Jaa!
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? Kan inte komma på nåt just nu (vilket jag borde I know..)
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Japp
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? Hehe, joo de skulle dom. Och sen skulle jag nog va dödens kanske...
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? Tro de.
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? Kaanske, om folk påminde mej.
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? sant. 
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? Näe.
Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? Njae, tro inte de.
Pratar du ofta? Inte mer än nödvändigt tro jag. :)
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? Sängen, köket, toa, 
Vad är det bästa som händer dig idag? Hm.. vet inte, kanske ska sola och de blir härligt. :)
Vem har du umgåtts med idag? Mamma & pappa. 
Är du en elak person? När de behövs, japp!
Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? Oj, vet inte! Köpa massa kläder, men sen spara pengar! :)
Finns det någon person du har något otalat med? Jao.
Vad lyssnar du på just nu? Mitt knapprande mot tangentbordet.
Tror du att andra människor tycker illa om dig? Kan finnas såna, men de tro jag inte.
Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? Springa för mitt liv! xD
Är du lycklig? Så gott man kan just nu, I guess. :)
Vem skrek du senast på och varför? Vet inte om jag direkt skreek men.. :p
När grät du senast? Jadu.
Vem kramade du senast? Suu. :)
Är du rädd för mörker? Ibland.
Vad drack du senast? Kaffe!
Tror du att två ex kan vara vänner? Ja, 
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? Jaa!
Sover du med dörren öppen eller stängd? Halvöppen. ;p 
Skulle du vilja vara berömd? Näe.
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? Soool!
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? jaa!
Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0