Soooligt :D

Yippie! äntligen soligt UTAN storm! ;) Så mej hittar ni ute idag! :D
Har iaf nyss vart lite snäll och städat bilen ut-och invändigt! Snäll man är. ;)
Och sen satte jag mej och målade tånaglarna rööda ute i solen! :)
Gud va skönt de är att de är skolavslutning på fredag! Och ännu härligare att man är ledig imorrn! ;)
Skulle egentligen följt me till en hembygdsgård och sjungit sista gången me Voices men jag är så förkyld så öronen har liksom slagit igen och jag är tätt i näsan så jag måste nog stanna hemma för ALLAs skull. ;) Haha, de låter inte så bra när jag sjunger upp i näsan just nu. ;o
Tralala. Men då tar jag istället sovmorgon och laddar för en sista vecka. :) Kanske fotograferar lite.. :)
Nää, nu tog jag bara en paus för att gå in och blogga så nu sticker jag ut igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0