liista!

Lovar du att vara ärlig? – Så gott de går, ja :)
Du heter: lisa
Smeknamn: olika av olika personer, haha.. :’d
Låt som när du är ledsen sörjer till: ingen spec så.. :p
Beroende av: musik
Vad tror folk om dig: de varierar till person till person
Stämmer det: nej, oftast inte.
Vad får du oftast komplimanger för: har en förmåga att glömma bort komplimanger som folk ger mej så.. :o
Vad säger du för att imponera på någon: sånt håller jag inte på med ;)
Hur imponerar man på dig: jaa ni..
Brukar du skratta för dig själv: haha?
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: hahah, ne
Var bor du: norrland ;)
Trivs du där: inte just här men trivs i norrland gör jag för det mesta :)Äger du några converse: naj
Sprit, cider, vin eller öl: inge, tack.
Brukar du bli för full:  näj
Är du allergisk mot något: ja, falska personer
Hur svarar du i mobilen:  hallå? " :) "
Antal timmar sömn inatt: 8, som vanligt xd
Brukar du komma i tid: oftast, ja
När mår du bra: när jag trivs & har roligt
När blev du fotad senast: idag av nån paparazzi i slalombacken :o
Hur känner du dig nu: lejj & utråkad
Vanligaste färg på dina kläder: vit & svart
Vad tycker du om fötter: whuuutaa..?
Vad saknar du: alldeles för mycket
Hade du en bra kväll igår: absolut! :D
Favorit dryck på morgonen: varm o’boy :’)
När brukar du oftast gå och lägga dig: vardag,skola vid halv elva och annars senare
Är du blyg: ibland
Sysslar du med någon idrott: njae, idrott skulle jag inte kunna kalla de
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njae
Har du spytt offentligt: eh.. nej, de tror jag inte
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: oj, de vet jag inte
Är du nöjd med ditt liv: olika
Är du bortskämd: nej, de tycker inte jag i alla fall eftersom jag vet barn som är mer än jag.
Vad gör du i morgon: ligger och "drar" mej gärna någon halvtimme
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: de vet jag inte
Vad längtar du till: lägret te sommarn :D
Har du bra vänner och äkta vänskap: ja, en hel del. :)
Vad använder du för schampo: tresemme
Hur gammal är du: inte så gammal
Tycker du om någon just nu: såklart.
Gröna eller röda äpplen: röda
Gillar du golf: sådär
Vilken tid gick du upp idag: vid nio,halv tio eftersom jag va tvungen att fara ut halv elva :p
Har du sovit i din egen säng inatt: yes
Har du strumpor på dig nu: yao, prickiga
Är det okej att gråta: klart
När grät du senast: oj, måste väll va igår eftersom jag typ trodde jag seriöst skulle dö
Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa en ny mobil på en gång!
Bär du glasögon eller linser: inget
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: viktigt är de väll ändå inte
Har du piercing: om öronen räknas ja
Vill du gifta dig: antagligen
Vill du ha barn: kanske de
Är du bra på att laga mat: beror på vilken mat
Är du flygrädd: tror jag inte
Hur vig är du: inte så vig, just därför har jag börjat stretcha (a)
Är du musikalisk: jo, spelar ju instrument mycket så.. :)
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: magnum :’)
Tror du på ett liv efter döden? nej
Tycker du om sushi? Har aldrig smakat de faktiskt :p
Vad äter du helst när du ser på film: inget fast om de är en dålig film så äter jag godis, haha.
Har du tandläkarskräck? ja
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: blåa
Har du någon gång gråtit dig till sömns: en hel del gånger
Biter du på naglarna: nej, fyffan
Röker du: nej
Hur ofta tränar/motionerar du: två gånger om dagen, alltså 100 situps morgon & kväll. Och sen stretching på de ;)
Senaste låt du hörde: oj, eh.. baksmälla tror jag :p
Lovar du att vara ärlig? – inte på för personliga frågor, men annars ja. :)
Du heter: Rebeckah
Smeknamn: Sö, Söda, Becka och sånt ;p
Låt som när du är ledsen sörjer till: har ingen speciell.
Beroende av: luft..? ;)
Vad tror folk om dig: de beror nog på, lite olika
Stämmer det: de tror jag!
Vad får du oftast komplimanger för: hm.. bloggen! :)
Vad säger du för att imponera på någon: haha, de brukar jag inte hålla på me ;p
Hur imponerar man på dig: svår fråga!
Brukar du skratta för dig själv: haha, ja ;d
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Ah (L)
Var bor du: i Norrland!
Trivs du där: jodå.
Äger du några converse: japps!
Sprit, cider, vin eller öl: inget utav dom!
Brukar du bli för full: haha, har aldrig druckit sprit ens!
Är du allergisk mot något: pollen, laktos
Hur svarar du i mobilen: hallå?
Antal timmar sömn inatt: 10 ½ h ;)
Brukar du komma i tid: japp!
När mår du bra: hm.. när jag gör nåt jag tycker om :d
När blev du fotad senast: när jag va hos farmor sist :p
Hur känner du dig nu: trött, vill bara sitta här i min pyjamas hela dagen! ;o
Vanligaste färg på dina kläder: de är olika!
Vad tycker du om fötter: haha, va?
Vad saknar du: en person!
Hade du en bra kväll igår: mjoo, de vare väl :)
Favorit dryck på morgonen: juice!
När brukar du oftast gå och lägga dig: skoldagar typ 21:30, helger är riktigt olika!
Är du blyg: tyvärr, ja!
Sysslar du med någon idrott: höll på me skidåkning innan jag fick hjärtfelet
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja, de tro jag väl. :p
Har du spytt offentligt: haha, tyvärr när jag va liten ja ;s
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: ingen aning!
Är du nöjd med ditt liv: de är lite olika,
Är du bortskämd: heh, tror de ;/
Vad gör du i morgon: går skolan!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: hm.. ingen aning!
Vad längtar du till: vet inte!
Har du bra vänner och äkta vänskap: japp,
Vad använder du för schampo: Barnängen ;)
Hur gammal är du: 13
Tycker du om någon just nu: nej, inte kär men tycker om mina kompisar :)
Gröna eller röda äpplen: röda
Gillar du golf: haha, nej!
Vilken tid gick du upp idag: 9:30
Har du sovit i din egen säng inatt: jepps!
Har du strumpor på dig nu: nej, hatar att ha strumpor på mej när man kan gå barfota!!
Är det okej att gråta: japp, de äre!
När grät du senast: hm.. minns inte!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: fara utomlands, spara lite, och shoppa ;d
Bär du glasögon eller linser: nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej, de äre inte.
Har du piercing: i öronen ;p
Vill du gifta dig: de vill jag säkert när jag blir stor
Vill du ha barn: ja, när jag blir stor :)
Är du bra på att laga mat: haha, huuga neej ;)
Är du flygrädd: de tror jag inte!
Hur vig är du: har varit vigare om man säjer så, ;s
Är du musikalisk: jaop. :)
Vad dricker du helst när du är törstig: beror på, juice eller vatten!
Vilken är din favoritglass: twister (isglass, eftersom jag har laktos!)
Tror du på ett liv efter döden? japp.
Tycker du om sushi? har aldrig smakat!
Vad äter du helst när du ser på film: hm.. godis är aldrig fel ;)
Har du tandläkarskräck? nej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska!
Vilken ögonfärg har du: blå!
Har du någon gång gråtit dig till sömns: de har jag säkert.
Biter du på naglarna: nej, har lyckats sluta me de!
Röker du: nej!
Hur ofta tränar/motionerar du: gympan bara just nu :/ lite begränsad me hjärtat då.
Senaste låt du hörde: minns inte ;o

Kommentarer
Postat av: amanda

svar: det blev på ett dagis som jag gick på när jag var liten :)

2011-03-13 @ 17:45:31
URL: http://amandadagsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0