Oaktiv, jag vet!

Ingen fara, jag lever. Har bara vart rätt oaktiv här på bloggen ett tag. Men inte så konstigt eftersom jag låg i feber i 4 dagar. :/ Men nu är jag så gott som på benen, fryser bara lite och är trött.
Jaha, idag så var vi och handlade iaf. Jag köpte med mej en Frida-tidning bara. Och där följde de med en kajalpenna, vilket passade riktigt bra eftersom min håller på ta slut! ;) dock använder jag inte kajal varje dag, men de händer! (och ändå håller den på ta slut, hm..? får de inte själv att gå ihop.. :o) aja, så nu sitter jag och lyssnar på musik och är riktigt riktigt trött eftersom...
Klockan 4 imorse fick min katt nå dampryck (som varade 2 timmar, huuuga!) Hon krafsade på garderobsdörrarna i både mitt och mamma o pappas sovrum, såklart väcktes man av de. Sen hoppa hon upp på pianot och satt och skulle äta nå plastblommor jag har där, krafsade på altandörrn för hon ville ut (på natten!) och ah en massa skit! Så hon höll mej vaken till klockan 6 imorse! :s Duktigt av henne!
Nä, nu sitter jag och väntar på att de ska bli mat. Kanske man ska göra nåt vettigt i väntan på de då. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0