Tooorsdag!

Och så var snart denna vecka slut igen! Jisses, de går ganska fort ändå! :)
Jahapp, min dag har iaf sett ut såhär : matte - SO - engelska - lunch - NO - svenska - slut! (tror att de var såhär!)
Funderar på om jag ska ta och framkalla några bilder snart eller om jag ska vänta ett tag till. Har en värdecheck på 100:- på fujidirekt så.. ;) Väntar nog ett tag till tills jag får ihop mer bilder som ska framkallas. Och jag är übeeeerglad just nu! :D För imorrn har vi skidor på gympan, och gissa vem ni kommer hitta på spåret där! ;) Joo, de är jag! :D Har ju fått medicin nu, så ska ta ½ tbl innan jag åker och är sjukt spänd på hur de kommer gå! Har ju iofs noll kondis så kommer väl bara bli nån kilometer men de är ju skithärligt att få komma ut i spåret iaf! :D Är sååå glad att få börja åka igen! :) Så har nyss packat gympakläder. :p
nä, tror jag ska plugga lite spanska och engelska nu och kanske planera lite inför nästa vecka. :)
Ha't gött!

Kommentarer
Postat av: sandra

Härligt! jorå med mig är de bra! Okej va kul :D va ska du hitta på ihelgen då :)?

2011-03-24 @ 20:54:49
URL: http://saaandriiie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skidor ?! haha har du snö ännu :P? härligt. Ne jag ska vänta tills att alla ska vakna och sen göra iordning mig och sen på kalas hos pappas tjej och sen partya :)!

2011-03-26 @ 09:26:14
URL: http://saaandriiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0