Trööööööött!

Så sjuukt trött jag är! :( Har vart två tuffa dagar i stan.
Måndag: Dagen ägnades mest åt shopping och sånt roligt! :) Sen åt mamma och jag kinamat och de var jättegott faktiskt! Fick nåt friterat och ris me nån go' sås till varmrätt och sen friterad banan och laktosfriglass till efterrätt. (var bara tvungen att skriva att den var laktosfri, haha!) Sen sov vi ju på hotell, somnade kring 22.
Tisdag: Klev upp klockan 2 på natten. För att man skulle vara vaken halva min normala sovtid och ja, va gör man klockan 2 på natten för att hålla sej vaken? ;o Vi spelade kort, (haha mitt i natten!) såg tv, drack CocaCola och allt sånt för att va vakna! Och till slut när klockan började gå mot 5-6tiden så fick vi värsta skrattanfallen ibland som höll i sej så länge som ca. 2 timmar. xD (vi var riktigt riktigt trötta!) Vi var så trötta och skrattiga så vi kunde inte gå ner och äta hotellfrukost, (då var klockan typ 7) så vi for till sjukhuset istället eftersom jag skulle göra sömn-EEG:et 7:45. Gjorde de, fick en massa elektroder uppe i huvet och en sån där suuuperfin (eller inte..!) plastnätmössa och fick typ titta i en lampa och allt sånt där. (har ju gjort de tidigare så var ju inte så märkvärdigt) Sen gick vi tillbax till hotellet och åt frukost. Packade ihop grejerna på rummet och gick sen ut på stan en stund till innan vi åkte hem. Jag sov hela vägen! ;o Sååå trött! Och sen somnade jag 20:45 på kvällen! Och sov till 10:45..! 14 sköna timmar ! :D
dock fortfarande trött men ska försöka ta en dusch och sen fixa inför imorrn. :)
ha't gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0