Dag 1 - presentera dig

Jahapp, har ju bloggat i 1½ år så nån uppfattning om mej har ni säkert fått. :) Men för mina nya läsare och den här listan skriver jag en liten presentation om mej själv.
Jag heter Rebeckah och fyller snart 14 år. Jag bor i en liten by i Norrland med min mamma, pappa och våra 2 katter, Smulan och Maja. :p Jag går skolan en bit härifrån så det är en liten bit att åka på morgonen/eftermiddagarna.
Mina intressen/hobbies är väl; spela piano/gitarr/bas, läsa medicin/ambulansriktlinjerna, sjunga, se film, åka längdskidor, bakning, fotografera.
Lite andra grejer som jag gör allt från nån gång om år till mycket mycket oftare är; lägga pärlplatta, sola, sova, läsa skvallertidningar ;) , shoppa, blogga, inreda och städa. :)
Jag lever oxå med sinustakykardi, AVNRT (återkopplingstakykardi), laktosintolerans och pollenallergi. Men allt eftersom lär man sej att hantera och leva mer normalt med de här. :)
Mina framtidsdrömmar är att jobba i ambulans som amb. sjuksköterska. :) Det är min högsta dröm! Och dit ska jag oxå! :) Jag kommer troligen gå omvårdnad med inriktning mot räddningstjänst i gymnasiet. Och sen söka till sjuksköterska.
Det var väl litegrann om mej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0