Dag 3 - mina husdjur

Jag har två katter, Smulan (kallas även Mulle) och Maja (kallas även Massan eller Majsan).
Smulan fyller 12 år den 6 juni och har fött två kullar. Först födde hon 8 st kattungar som dog. :( Och sen 5 kattungar som överlevde allihopa. :)
Maja fyller 10 år den 26 juni och hon har 4 syskon, varav en är död. :/
Dom är väldigt lika varann till utseende så folk som inte bor med dom har svårt  att skilja på dom. ;p
Maja är mer äventyrlig, lite rädd och lekfull av sej.
Smulan är mer social och en myskatt, men en 'fjantig' sak hon fortfarande håller på me är att jaga sin egen svans. xD Haha, skulle vilja se en till 10årigkatt som gör de! ;)

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag har bloggat aktivt i ca 15 månader. Innan det bloggade jag lite till och från sedan 2007 tror jag. Nu lägger jag upp flera inlägg per dag, och tjänar även pengar, så det där innan ser jag nog inte som bloggande på samma sätt :p Tjänar du pengar på din blogg? :)



Förresten, delta gärna i H&M tävlingen där du kan vinna presentkort på 900:- :)

2011-05-20 @ 11:29:47
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0