En dag i stan! :)

..okej de där lät som en titel på en novell eller nånting. xD Haha!
Idag har vi iaf varit till barnläkarn för att diskutera mitt hjärta eftersom Isoptin inte funkar för mej, när blodtrycket rasar. Så jag har fått en annan medicin (nåt med metaprolol i men minns inte just va medicinen heter) och står nu på väntetid för en ablation på ett lite större sjukhus. :/ Känns både superläskigt men superbra! :D :/ De läskiga är ju att dom kommer liksom gå in i mitt hjärta, och jag kommer sova och ah allt sånt. :/ Men att om dom lyckas bränna nerven utan att de blir nå komplikationer så kommer jag bli helt felfri för resten av livet! :D
På vissa kunde dom här besvären försvinna men genom att dom har ökat för mej senaste året så kommer de troligen inte att växa bort. Så därför bestämmer man en ablation och den här medicinen. Så får väl se hur de går då.. :)
Jag har ju såklart fyndat litegrann och vi var även på ÖoB! Där har jag inte vart sen jag var typ 5 år så de var roligt! :D Så jag fyndade pärlplattor, pärlor, ansiktsmask, en tidsskriftsamlare, anteckningsblock, eyeliner och en massa godis. ;) Och på GinaTricot fyndade jag ett par byxor för typ 50:-. :o :) Bilder ↓
Mina bästa fynd. ;)

Kommentarer
Postat av: Clixo

snyggt! :)<3

2011-05-25 @ 17:56:22
URL: http://clixos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0