Första gräddglassen på två år! :D

Igår åt jag min första gräddglass på två år!! Jag har ju laktosintolerans och har väl inte riktigt fattat att det finns medicin för det! ;o Men fick ett tips om en medicin som hette Lactrase av en kompis och tog en sån igår innan jag åt glass och inte nån magont alls! Men däremot kände jag mej väldigt ''stinn'' (haha, vet inte hur jag ska förklara de på rikssvenska! xD) men inte ont iaf! :)
Så jag åt en sån här! ↓

Magnum Ghana
Betyg: 3 av 5
Smakade lite för mycket kakao.
Och idag ska familjen köpa mjukglass och grilla! Jättehärligt i regnet! xD

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Tittar du på Eurovision ikväll då? :)

2011-05-14 @ 15:17:17
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0