Hjärtproblem.. :(

Usch, va jag hatar att ha sinustakykardi/återkopplingstakykardi (AVNRT). :(
Idag va jag på slöjden och skulle bara böja mej ner och ta upp ett snöre jag tappat så fick jag en jädra hjärtrusning. Det bara klickade till så kom den. Tog mej upp till lärarrummet och hittade en som skjutsade ner mej till HC och där gjorde vi EKG, blodtryck och försökte iaf räkna pulsen. Läkare och sånt kom in och gjorde karkotimassage på halsen. (man masserar på en knöl på halsen som sköter BT och då stannar hjärtat upp litegrann så den kan hoppa tillbaks i rätt ledning i hjärtat)
Men pulsen ville inte gå ner och jag hade 158 i puls. :/ Så han ordinerade mej att fara hem och de gjorde jag och efter ett tag klickade de till så försvann rusningen. :) Men då var jag  väldigt trött så jag somnade tre gånger. :/ Usch!
Så hann inte göra så mycke på skolan idag. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0