Liista :)

Från Julia!
Ditt namn? Rebeckah
Hur lång är du? 1,66 cm
Spelar du något instrument? Piano, elbas och gitarr
Första tankar när du vaknar? Upp!!! Innan jag somnar om..
Hungrig? Ja, ganska.
Var befinner du dig just nu? I mitt rum på min säng :p
Biter du på naglarna? Tyvärr kommer den vanan tillbaks ibland :/
vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Svart
Vad är du bra på? Hm.. en hel del saker tro jag :)
Har du några husdjur? Japp, två katter!
Är du singel? Jaop.
Vem är snyggast? Mjaa, de är lite olika. :)
Vem vet mest om dig? Hm.. Su tro jag! :)
Vad vill du ha just nu? En ny dator!!! 
Ditt mål i livet? Bli ambulanssjuksköterska! :D
Rädd för? Spyor och robotar. :o haha, sjuk fobi men :o xD
Har du körkort? Nepp!
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Haha, mamma ville att jag skulle heta Thomas om jag blev en kille men de blev en tjej. ;)
Pepsi eller Coca cola? CocaCola
McDonalds eller Burgerking? McDonalds
Sjunger du? Aa :)
Vad har du för skostorlek? 37 
har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? nej
Vill du gifta dig? De tror jag säkert att jag vill när jag blir äldre. :)
Kommer du överens med dina föräldrar? För de mesta.
Din hårfärg? Mörkbrunt typ med blonda slingor.
Skorna du hade på dig idag? Mina blommiga sneakers.
Grönan eller Liseberg? Ingen av dom, hatar karuseller. -.- Skulle va för godistävlingarna då ;)
Vad sover du i? En säng ..?
Kläder du har på dig? Lite olika såklart!
Favoritårstid? Sommaren!
Favoritmat och dryck? Tacos och kanske.. citronvattnet på Kinarestaurangen! :D
hur svarar du i telefonen hemma? Ja, Rebeckah?
Hur svarar du i mobilen? Hallå?
Sov du ensam inatt? japp
Vad gjorde du kl 08 imorse? Var på skolan :)
Vad gjorde du för 15 min sedan? Låg här ;p
Vad var det senaste någon sa till dig? ''Men den kan ju få stå här då''
Vad är det för väder hos dig nu? Mulet fast ganska ljust ändå. :)
Godaste glassmaken? Gammaldags vanilj, päron och melon! :)
Sover du tungt? Njaa det varierar.
Drömmer du mardrömmar? Ibland, ja.
Vad ser du om du tittar till höger? Väggen xD
Favoritgodis? Hm.. lite olika de där. :)
Hur många kuddar sover du med? 3.
Längtar du mest efter just nu? Suu!
Vad väntar dig om 10 år? Ett jobb i ambulansen! :)
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Mitt schampoo.
Saknar du någon nu? Japp!
Snus eller cigaretter? Uscha.
Vill du ha barn? Ja, när jag blir äldre. :)
Längtar du till din nästa födelsedag? Mjo, de gör man väl. Om ca. 2 veckor ;)
Är du snäll? För de mesta tro jag :)
Är du blyg? Mihih, ja ibland. :)
Tycker du att du har fin dialekt? Haha, nä men Felicia tycker de xD
Har du spytt i någons knä? Kanske när jag var bebis men haha, inte nu när jag blev äldre ;)
Tycker du om fester? Njae, inte så värst.
Tycker folk du är snygg? Ingen aning alls!
Är du modig? Beror på vad de är.
Har du använt någon hårprodukt idag? Japp!
Har du bråkat med någon idag? Typ.
Vad har du för planer till helgen? Jobba, och lata mej! ;)
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? Ingen aning.
Är du sugen på något nu? Njae.
Är 50 cent bra? Näe.
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Vem gör inte?? :)
En bra film? Uuh, finns många!
Vem får en kram? Dom som vill ha en! :) xD
Vem får en puss? Ska väl va nån speciell person, tänker jag. :)
Brukar du läsa horoskop? Ibland.
Sprit, cider, vin eller cider? Usch, ska va alkoholfri cider. xD
Bläck eller blyerts? Båda!
Katt eller råtta? Usch för råtta, katt såklart!
Hund eller katt? Båda!

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej, tack :) Min favoritfilm är absolut Baksmällan, och älskar att det kommer en tvåa snart. Den ska jag se direkt! Ska du göra något roligt i veckan nu då?

2011-05-17 @ 10:59:20
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0