Back in school.

Hej!
Är hemma nu efter första skoldagen efter lovet. euw, kändes riktigt dåligt faktiskt.. :( känns inte kul att de är skola igen men på nåt vis går dagarna riktigt fort nu i 8an tycker jag! De är liksom förmiddagar då har man nyss ätit frukost så då är man pigg och orkar väldigt mycke ända fram till lunch, sen blire ju lunch och då blir man peppad att de bara är nån timme kvar tills man slutar och så rullar hela eftermiddagen på ändå och sen slutar man. Man är aldrig göralös liksom, och de är som handen i handsken för mej de. :)
Idag har vi haft gympa. Gick åt h*lvete, rent ut sagt. Haha, fick en boll rakt på sidan av ansiktet + ögat så de blev skolsyster och en frusen brödbit i plastpåse de. ;) haha, skolan hade ingen is så man tager va man haver.
men men, lite blå på ögonlocket och rödsprängd men annars gick de bra som tur va. :) puh, hade inte känt för att börja plocka ut lösa tänder eller hålla fast ögongloben direkt. :s huvva.
Näe, nu ska jag bara lata mej tro jag. Tro jag ska sätta på en film och njuta av nu. (: Sen ikväll blire säkert utgång me nå kompisar en sväng!
Och sen sån här bild lägger jag upp bara för att jag är så galet seriös. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0