Cause this is my life, my friend.

Halloo :)
Dagen har vart rätt bra, lite smådryg. Onsdagar är oftast rätt dryga, precis mitt i veckan och idag har de spöregnat och bara vart blä. :( Sov hos en kompis inatt, så de va nice. :) tur vi fick skjuts till skolan idag för de spöregnade imorse! Usch, de ska ju snöa istället juu..
Aja, men se livet positivt, de finns värmeljus. Och nåt så mysigt som glögg, lussebullar och värmeljus kring jul finns bara inte! :')
Imorrn får man absolut inte missa julkalendern på tv, 7:15 på SVT1 eller 2 tror jag de va. :)

Kommentarer
Postat av: EMJA

Hejsan! Jag följer ju dig på bloglovin och såg att man inte kan se bilderna till dina inläggen där. ja skrev precis på min blogg hur man fixar så bilderna syns för det ser mycket trevligare ut. Det ger garanterat fler läsare också så kolla gärna in där :D Kram!

2011-12-01 @ 11:28:03
URL: http://emja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0