List.

Favoritcafé: Hm.. Coffee Lounge i Gävle! ;)
Favorittidning: Veckorevyn, ofc!
Favoritplagg i garderoben just nu: Ett par nya byxor som jag älskar! (:
Byter gärna garderob med: ingen aning. :o
Vanligaste färgen på mina kläder: Grått, brunt och vitt tro jag. (:
Sminktips till allmänheten: Loréal's Telescopic mascara är grymmast i världen, och bara måste testas av alla levande femina varelser! :o
Mitt rum kan beskrivas som: Flickigt!
Mig själv med tre ord: Empatisk, humoristisk och en fighter! :)
Jag tränar: när jag sträcker mej efter tv-dosan, dööh? :o 
Jag ville bli när jag var liten: Ooh, flygvärdinna, veterinär, modedesigner, djurskötare..heh, ska jag forsätta?
Nu vill jag bli: ambulanssjuksköterska, läkare, barnmorska eller psykolog. :) heh, många alternativ.. /;
Humör just nu: dåååligt!
Är det nåt du absolut inte äter: Bruna bönor.
Hur många kuddar sover du med: 3, och allihopa staplade på varann ;)
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska!
Sparare eller slösare: ooh, slösare! ;(
Bästa film: finns galet många, så kan inte  välja :o
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Tre eller fyra! :)
Bio eller promenad: hm.. bio tro jag. :)
Är du kittlig: inte så värst. :p
Största svaghet: svårt att hålla löften som är tillägnade mej själv.
Det här är jag bra på: medicin/sjukvård och att va mej själv. :) 
Chips, morötter eller godis? hm.. godis! ;)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : mittemellan, inte välstädat och inte stökigt.
Kaffe, te eller inget? KAFFE ♥
Har du en besatthet? Haha, njaa skulle va datan då. (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0