Into the light.

Hej!
Idag har jag faktiskt mått lite sisådär. Vart så sjukt trött. :( Så jag fick gå hem före lunch och såklart somnade jag framför en film och sov väl en timme eller så. Och nu känner jag mej faktiskt piggare. :)
Och nu ikväll har jag gjort lite matte, knåpat lite på min svenska-redovisning och vilat igen mej!
Även har jag märkt att vi människor behöver rutiner. Så ofta man kan så behöver man rutiner. Ofc, kommer jag inte kunna ha rutiner när jag jobbar i ambulansen. De är rätt så omöjligt när de gäller mat-sovrutiner men.. där kommer jag att hålla på mina rutiner stenhårt när jag väl är ledig. För att behålla min kropp så mycke jag kan.
Och motion! Jäman anåda så viktigt de faktiskt är. En promenad eller nåt sånt är riktigt viktigt för kroppen. Kroppen utlöser endorfiner (glad/lugnhormoner) och du mår mycke bättre för då har du lättare att slappna av sen.
Åh, så mycke funderingar men så många bra svar man kan hitta hos varje individ! :)

Kommentarer
Postat av: amanda

Svar: Jag har absolut ingen som helst aning, men blir antagligen samhällsvetenskap och så inriktat på ekonomi haha..

2011-10-04 @ 20:57:58
URL: http://amandadagsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0