List.

♥Visste du...


att jag vill ha - frukost nu! ;)
att jag pratar - inte i onödan. :)
att jag inte gillar - skrytmånsar.
att jag avskyr när folk snackar - om saker dom faktiskt ljuger om.
att kärlek är - nåt jättefint! 
att jag gillar att - vara ute och gå. :)
att jag alltid kommer att - va den jag är.
att jag är hemligt förälskad i - ..hemligt förälskad är jag ju inte. ;)
att sist jag grät var - oh, de är ett bra tag sen.
att min mobiltelefon är - awesome!
att när jag vaknar på morgonen - är jag jättetrött och oftast hungrig.
att innan jag går och lägger mig - pratar jag i telefon me hjärtat mitt. :)
att idag har jag - ah, dagen har ju nyss börjat så jag har bara hunnit krypa i min Ziperall. ;p
att jag just nu tänker på - dej.
att i kväll ska jag - se tv och kanske baka.
att jag hoppas - att jag kommer in på sjuksköterskeutb. om några år.
att i morgon kommer jag - gå skolan. 
Har du:
Någon som förstår dig? jaa, de har jag.
Någon som du saknar? som f*n.
Någon som du hatar?  njae.
Vem kramade dig senast? - mamma.
Vem pussade dig senast? - ingen.
Vem ringde dig senast? hjärtat.
Vem ringde du senast? hjärtat.
Vem var hemma hos dig senast? mammas kompis. ;p
Vem var du hemma hos senast? minns inte. :o
Har du några kärleksproblem? näe. :D

Har du pratat med någon idag? nej, har inte hunnit. xd
Har du gråtit idag? näe.
Har du skrattat idag? näe har inte hunnit de heller ;p

Jag:
Är singel? näe.
Svär ofta? njaaa. (a)
Sjunger i duschen? nej.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? haha, njae de tror jag inte xd
Skrattar åt dina egna skämt? haha, dumt nog så gör jag de. xD
Skulle du plastikoperera dig om det var ofarligt och gratis? näe. :o

Har du:
Piercingar? ja, i öronen. (a)
Syskon? näe.
Jobb? näe, bara skolplikt än så länge. -.-
För många vänner? näe, de tycker jag inte och de kan man inte ha heller. :)
Rymt hemifrån? nope.
Färgat håret? ja.
Bra självförtroende? njae
Sagt "jag älskar dig" till någon? jaa.
Varit kär? japps!
Gjort något olagligt? nä, de tro jag inte. ;o
Somnat i skolan? jaa.
Brutit ett ben? nej.
Tappat bort mig i min hemstad? haha. näe än fast jag har sämst lokalsinne. ;)
Sett en fallande stjärna och önskat? jaa.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? de kan hända att jag gjort, fast jag inte kommer ihåg de nu. :p
Smugit ut utan lov? näe, inte va jag vet.
En hemlighet som ingen annan vet? mjo.
Sovit en hel dag? ja, nästan.
Somnat gråtande? nån gång har jag gjort de.
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? nope.
Blivit generad inför folk? haha, jao.
Varit kär i någon utan att säga det till personen? tro de.
Ätit musslor? japps.
Varit på en festival? njae.
Haft ett förhållande i under en månad? aa
Blivit kallad player? nä, tro inte de.
Färgat ditt hår svart? näe.

Vad:
Längtar du till mest just nu? tills nästa helg! :d
Ska du göra i helgen? ah, de är ju söndag nu men nästa helg kommer troligen hjärtat. :d
Har du för kläder på dig? linne, shorts och ziperall.
Gjorde du igår? for hem från konfa-lägret. :)
Ska du göra i sommar? oh, ingen aning. :P
Åt du senast? digestivekex och ett glas saft. 
Har du för mobil? LG Viewty Smile.
Vad köpte du senast? ingen aning. minns inte :o
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? blivit jättechockad och ringt polisen.

Vem/vilka:
Slog du senast? mamma, me en kudde. ;P
Fick du sms från senast? hjärtat.
Pratade du senast med? mamma.
Skulle du kunna göra allt för? de är några utvalda. :)
Var du med senast av det motsatta könet? rätt många på konfa-lägret då men. :P
Kan du lita på mest? dom är några. :)
Vet mest om dig? mina närmsta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0