And I just can't get enough.

Hej!
Idag har vart en rätt seg dag tycker jag.. Så skönt me fredag och helg imorrn! :) Tror inte hjärtat kommer till helgen heller, usch och fy för maginfluensa. Dock är han bättre men de vore onödigt att smitta ner mej eftersom de troligen ligger kvar i kroppen. :/ Så nja, får se om han kommer på lördag. Annars ska jag nog baka, ta de lugnt, kanske va ute me nån kompis och lite sånt. :)
jaa, har inte så mycke mer att säja än att jag vart ute och gått en bra stund ikväll. Gör rätt så ont i knäna ändå faktiskt. :/ Men gör de för att stärka upp mina knän så de till slut inte gör ont.
Så när jag kom hem ställde jag mej i duschen och duschade varmt och länge. Så härligt de va! :) Och sen fikade jag och nu sitter jag här och väntar på att hjärtat ska komma hem så jag kan ringa!

Kommentarer
Postat av: Evah

SV: Jo precis :) Jag säger alltid så. Visst, jag blir superglad om jag får VG, men satsar på G så får det bli som det blir :)

2011-09-30 @ 11:35:41
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0