Fever, no fever, fever, no fever.

Hej!
Har vart rätt krasslig idag.. :( Först har jag mått jätteilla (så äre att va tjej då..) men de blev bättre frampå dagen och när jag kom hem somnade jag ihopsjunken på soffan och sen somnade jag efter maten ungefär 1 timme. Och frös och allt sånt. Men jag börja svettas sen så jag tror jag svettades ut den här febern nu! :) Och sen ringde ju hjärtat och de hjälpte ju såklart till lite. ;)
Hade sånglektion idag oxå och fick läxan Imagine av John Lennon, den är riktigt riktigt grym och en utmaning för rösten! Men, den är rolig att sjunga. :) Imorrn blire baslektion och får se va han hittar på för läxa åt mej då!
Och nu ska jag fika lite och sen lägga mej och prata me hjärtat mitt och sen sova rätt tidigt tror jag!
Jo, och så j*kla nöjd jag är me spanskaprovet! Fick VG på de, åh så skönt att ha de gjort! :d
Gonatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0