Happiness.

Halloo! :)
Idag har vart en riktigt bra dag. En sån där liksom, lyckad dag me mycke skratt och roligheter. :) Började me spanska (okej, dagens minus då ;p) sen NO (kemii!), sånglektion (gick piiiiss :/) och sen lunch. Sen blev de matte och SO. Haha, SO'n va nog bäst idag. ;) Hårdrocksmusik på högsta volym, utube.com osv. xD Haha, ni som va där förstår va jag menar! ;)
Meen.. nu sitter jag hemma me en hög me böcker som ska pluggas i. Geografi, inför prov på tisdag. Prov på Europas 45 huvudstäder. :s Och spanska, prov den 28:e. Så har ett tag kvar till de men måste plugga ändå för fattar ingenting. ;p
Sen kom jag hem och pluggade, fikade, städade och sen gick jag förbi farmor en sväng.
Och nu ska jag fortsätta plugga!
Hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0