I'm high on life, high on love.

Hejsvejs! :)
Här sitter jag och är döförkyld.. Tätt i näsan så jag låter som att jag pratar i en tunna, grymt ont i halsen, hosta, snorig och hes. Uschuschusch! Men men, ska inte klaga ska ju va lite glad ändå när jag faktiskt gick 2 km på gympan trots min hosta och allt. :) Så, hoppas på att de går lika bra imorrn bitti! Och imorrn äre skolfoto.
Minns när man va liten va ju de nå liksom stort man fixade sej jättemycke och köpte nya kläder tillochme, men nu äre inte så stort. Man ser mest ut som vanligt nu, hehe. ;p
Så imorrn blire nog en rätt bra dag ändå!
Ska käka lite halstabletter, hostmedicin, lägga mej och prata me hjärtat mitt och sen sova!
Goodnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) Ska du göra något roligt den här veckan då? :) Kramar!

2011-09-20 @ 12:37:10
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0