Ugh.

Usch och fy och blä, förkyld igen! Va hos pappa igår och då på kvällen gick jag ut och gick, drog i mej kall-luften och vips! Så gör halsen ont igen och näsan börjar även tättas igen. Usch! Så.. ah, sjunga me kören på den där Företagsmässan idag va ju bara att glömma.. :(
Men jag for och titta på dom ett tag och.. faktiskt när man står där och sjunger hör man inte själv hur bra de faktiskt låter. Jag fick fasen gåshud för de lät så himla bra! :d Go Voices! ;)
Sen for jag me Felicia och köpte kaffe och for hem och la mej under en filt en stund sen. Kollade på Sandor slash Ida, typ halva filmen. Och nu funderar jag faktiskt på att platta håret.. :) Ska prova och se hur jag ser ut i de, hehe. :) Har inte sett mej i platt hår som rödhårig. :p
Lägger kanske upp bild sen.
Love'n'smile. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0