You make my day, you certainly do.

Heej! :)
Fick lite push utav Clara att jag skulle faktiskt ta o blogga så då gör jag väl de då. ;)
Ska väl berätta lite om den här helgen!
Va hos pappa i fredags, gick ut och gick och poff så hade jag dragit i mej kall luft och fått världens halsonta. :( For ju tillbaks till mamma på lördag morgon för då skulle jag egentligen sjunga me Voices på mässan, men som sagt (i tidigare inlägg) så blev de inget av för min hals tar kål på mej och jag kände mej inte alls i form, faktiskt svimningskänsla fanns ibland oxå. :/ Och idag har jag nästan tappat rösten, fast jag drog mej iväg till kyrkan vid 11 för konfirmationsinskrivning ändå. :) Så nu är man konfirmand oxå! Faktiskt gillar jag att lyssna på präster.. Gillar atmosfären i kyrkan och vägledningen man får. Man får liksom en tankeställare varje gång man är där. Vissa tar de där seriöst och vissa inte, men jag tycker att man borde ta de seriöst för.. De är mycke rätt i de som sägs. Mycke vägledning, så att gå i kyrkan är faktiskt livskunskap. :)
Och sen när jag kom hem har jag knarkat halstabletter, vart förbi farmor en sväng och sen vart ute och gått en stund. Tog en lite lättare powerwalk och sen gick jag hem och duschade, rakade benen, gjorde hårinpackning, ansiktspeeling och målade naglarna. Känns som att den här dagen fick ett rätt bra slut ändå. :) Känns riktigt bra trots min hesa röst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0