list.

JUST NU.
klädsel just nu: Mjukisbyxor, linne, Humör-kofta.
frisyr: slarvig knut.
låt: ingen.
tv: Top Model 6.
vill ha: scoones!
dricka: apelsin/persika-juice.

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Jag.
såg dig gråta: lollo.
fick dig att gråta: ...
fick dig att börja skratta: hans.
du gick på bio med: minns inte. :p
du gick på stan med: va väl lisa tro jag, :)
skickade ett sms till dig: morsan!

HAR DU NÅGONSIN:
bråkat med ditt husdjur: haha, jaa!
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: ja, faktiskt!

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: Ja.
Danmark: Nej.
Finland: Nej.
Island: Nej.
USA: Nej.
Afrika: Nej.
Thailand: Ja.
Dubai: Nej.
Syd Amerika: Nej.
Kina: Nej.
Japan: Nej.
Spanien: Nej.
France: Nej.

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Att kräkas.
Vart vill du gifta dig: I en kyrka eller vid en sjö. :)
Vem hatar du verkligen: En av mina ex.
Varit kär: Japp.
Kör du bil: Övningskör, om inte annat!
Har du ett jobb: Nej, men sökt sommarjobb!
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, lite lagom ofta. :) Vill va själv ibland, va social ibland.
Är du ett hälsofreak: Njaa, träna är något jag älskar att göra, men hälsofreak kan jag inte kalla mig.
Är du ensam nu: Japp!
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Dedication to my ex, Grenade.

FAVORIT:
Rum i huset: Mitt rum.
Typ av musik: R'n'b, dubstep!
Parfym: Viva la Juicy och Truly treasure.
Månad: Typ maj och augusti!
Mat: Grillat, tacos, pasta!
Dricka: Apelsin/persika-juice, kaffe, svartvinbärsthe.
Godis: Äter nog de mesta. :)
Tidning: VR, såklart! ;)
Film: Allt från Paranormal Activity till Mia&Klara.
Skådis: Mia Skäringer & Helena Bergström!
Djur: Hund.

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Yes.
Köpt någonting: Noope.
Varit sjuk: Nja, :P
Sjungit: Japp!
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej.
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Nja.
Saknat någon: Nej.
Kramat någon: Ja.
Kissed someone: Yäz.
Ätit: Haha, jaa klart!

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Fin blogg! Hur har din dag varit? :)

Checka gärna in min blogg, vem vet du kanske gillar den? :)

2012-04-26 @ 15:22:19
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0