Happy new 2013

Om exakt en timme kliver vi in på ett nytt år. Ta till vara på den här timmen av 2012 och reflektera över året, vad du vill uppnå nästa år och bara njut av känslan av att snart gå in på ett nytt år. 
 
Jag har lärt mig så otroligt mycket och varit med om ännu mer det hår året. 
Året började med en befrielse när jag låg på operationsbordet på Umeå Universitetssjukhus och sa farväl till mitt hjärtfel. Det gjorde mig till en helt ny människa. Har nog aldrig känt sån lycka, jag skrattade när jag låg på operationsbordet och ända in till narkosen gjorde sitt, haha!
Jag har träffat så många nya människor, förändrats och växt otroligt mycket som person och har verkligen haft ett bra år trots motgångar. Fått ta vara på tiden med min farmor och fick ett väldigt fint avslut med henne. Jag har utvecklat och stärkt relationer till familj och vänner och även träffat nya guldkorn. Lärt mig vilka som finns där när det verkligen gäller.
 
2013 för mig kommer bli ett år med en hel massa nya saker, can't wait!
-fyller 16 och får börja övningsköra, wiho!
-flyttar troligen hemifrån.
-söker till och börjar gymnasiet på en linje jag drömt om så himla länge att få gå! 
-går ut 9an och lämnar min underbara klass (sorgligt som bara den må jag säja..)
-massa skidåkning!
-hälsa på min moster i stora staden för första gången.
-åka på en härlig klassresa med klassen som en avslutningsgrej som kommer skapa många minnen
ja, listan blir lång.
Såklart kommer det komma motgångar även på detta år, men så mycket som jag lärt mig och mognat under 2012 kommer jag gå ännu starkare och friskare ur det.
 
Önskar alla en kanonbra kväll & ett gott nytt 2013! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sök till nån linje här i örebro så kan du bo hos oss ;) :D <33

2013-01-07 @ 00:30:15
URL: http://www.matildaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0