Kaoz

Känns som de är totaaalkaos på allt arbete i skolan och utanför skolan just nu. Två av dom viktigaste lärarna/elevassistenterna är sjukskrivna och kommer troligen inte tillbaks innan jul, därför har vi vikarier vilket inte är så lätt inför jul och julbetygen & allt.. blöh. Luciashow, luciaträningar, insamling till klassresan, inlämningar, prov osv. Kaosigt värre faktiskt. 
Har suttit och gjort klart min svenskauppsats om Jan Guillou's "Ondskan" nu ikväll och lämnade in uppsatsen om Stalins Gulag idag. Puh, två saker mindre iaf! Kan behövas lite korrigering och sånt på de men de ordnar man. Gjorde även om mitt biologiprov i sexualkunskap idag eftersom jag inte var nöjd me resultatet, får hoppas på att de höjer mitt biologibetyg lite. Matteprov, check! Luciaträningar väntas nu och även en liten julshow som ska planeras. 
Haha, kanske inte kul att läsa om va jag gör i skolan men måste skriva ner de nånstans för att själv ha lite koll oxå. ;) 
 
Tog mig ett träningspass och en fikapaus som avslut på allt plugg så nu blire dusch & sen bara kolla på tv o koppla bort skolan lite. För att sen imorrn åka på studiebesök på gymnasiet hela dagen.. fullt upp? - ohyes!
 
Puuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0