Dag 1 - Berätta om dig själv.

Jag heter Rebeckah och är 14 år, fyller 15 i slutet av maj. :) Går i 8an i en liten skola me världens underbaraste klass. Bor med min mamma i lägenhet på veckorna och är oftast hos pappa, hans hund Troy och katterna på helgerna, eftersom dom är skilda.
Jag vill bli ambulanssjuksköterska om allt går som de ska och jag älskar att läsa om kroppen, medicin och sjukvård. Jag gillar även fotografering, psykologi, utmana mej själv, längdskidåkning, va ute me kompisar och bloggen.
För fem år sen började mitt hjärta krångla, fick obehagliga hjärtrusningar osv. Efter många utredningar och spekulationer fick jag diagnosen sinustakykardi och efter en TAS-undersökning fick jag även diagnosen AVNRT (återkopplingstakykardi). Medicineras för detta nu men ska snart in på en ablationsbehandling.

De va väl lite om mej. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0