Dag 10: Hur ser din framtid ut?

Oj, de här kommer bli ett långt inlägg känns de som för minst 40% av mina funderingar jag har, är just inom detta område. :)

Först och främst tänker jag gå klart 8an/9an och sen söka vård/omsorg på gymnasiet i stan.
Efter de är jag undersköterska och då tänker jag söka jobb på ett sjukhus för att få lite erfarenhet. Nåt år efter de kanske jag sticker iväg till England och jobbar där som usk'a bara för att se nåt annat och jobba i ett annat land! Vore otroligt häftigt! :)
Sen tänker jag troligen söka till sjuksköterskeutbildningen och bli ssk. Jobba som de nåt år, skaffa erfarenhet och sen vidareutbilda mej till ambulanssjuksköterska, om allt går som de ska. :) Och sen är de mitt framtida yrke tror jag, så länge jag inte får upp ögonen för nåt annat!

Barn vill jag såklart ha, kanske redan vid 25 men de ska va en period där de passar att skaffa barn. Vill hinna med att få åtminstone 3 barn. :)
Gifta mej vill jag oxå.
Skaffa livserfarenhet som jag sedan kan föra över till mina barn.
Ta hand om mina föräldrar när dom blir gamla.

Ungefär hur jag hade tänkt mitt liv. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0