Love is a mystery.

Imorgon åker vi. Imorgon åker jag mot sjukhuset och operation. Dock blir de hotellvisit en natt innan de är dags för operation på torsdag. Känns nervigare än nervigast men försöker dom här två dagarna innan att bara fokusera på nåt annat, packa, skolarbetet jag har hemma som jag jobbar effektivt med när jag orkar med de osv.
Igår sov jag nästan hela dagen, sov till 11 och sen somnade jag klockan tre igen och idag har inte mitt hjärta mått så bra. :/ Så, lite tuffa dagar just nu.
Men imorrn bär de iväg och när jag kommer hem är jag fri från mitt hjärtfel! Känns befriande som fasen, och lite overkligt. :)
Mycke funderingar, nerver och packande just nu.
love to the world.

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till med op. Va skönt att slippa hjärtfelet å få känna sig frisk.

2012-01-24 @ 17:10:31
URL: http://emmaochviktor.wordpress.com
Postat av: Maria

Lycka till i morgon :) !!! Skönt att orka göra allt du vill efter op.

2012-01-25 @ 09:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0