Natural or just plastic?

Du har..

 

(x) Mascara över 100 kr

(x) En plattång

(x) En locktång

(x) Designparfym

(x) Fondation över 200 kr

(x) Ögonfransböjare

(x) Olika borttagningsmedel

(  ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska

(  ) Läppglans över 100 kr

(x) Hårinpackning

(  ) Bodybutter

(x) Bodylotion

(  ) Parfym över 300 kr

 

Poäng: 9/13

 

Du..

 

(  ) Använder locktång/plattång varje dag

(x) Använder fondation varje dag

(x) Använder mascara varje dag

(x) Använder kajal varje dag

(  ) Avänder läppglans varje dag

(  ) Använder bodybutter varje dag

(  ) Använder bodylotion varje dag

(x) Använder ansiktsrengöring varje dag

(  ) Använder hårinpackning varje dag

(  ) Använder hårspray varje dag

(  ) Tränar på Gym

(  ) Klipper dig varannan/varje månad

 

Poäng: 4/12

 

Du har..

 

(x) Tonat håret förut

(x) Färgat håret

(  ) Haft Hårförlängning

(  ) Piercat dig

(  ) Tatuerat dig

(x) Tagit hål i öronen

 

Slutpoäng: 16/30

 

( ) 0-10 Naturligtvis naturliga tjejen!

( ) 10-15 Konstgjord behandlad blomma

(x) 15-20 Kanariefågel i nordisk miljö

( ) 20-25 Fryst jordgubbe

( ) 25-30 Barbiedocka. Bara plast


Kommentarer
Postat av: taylor

wholesalewigsonline.com rekommenderar .. Jag köpte själv en hel del EUROPEISKT ÄKTA LÖSHÅR hårförlängning, löshå, SILICONTRÄNS TEJP HÅRFÖRLÄNGNING,peruker från wholesalewigsonline.com Jag fick mitt hår så fort och det är absolut den mjukaste, vackraste hår jag någonsin sett är det alltid smidigt och förtjusande, är kvaliteten på håret underbara, detta hår awesome! håret var enkel att underhålla och jag älskar den naturliga looken av det jag fick massor av komplimanger! utmärkt kvalitet och hållbarhet, är det lätt att arbeta med och upprätthålla

2012-01-19 @ 11:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0